τηλεφωνικές παραγγελίες 22210 29447

Πολιτική Επιστροφών


 Πολιτική και Διαδικασία Επιστροφών

Όλα μας τα είδη παρέχουν εγγύηση επίσημης αντιπροσωπείας στην Ελλάδα και καλύπτονται πλήρως από τους όρους της εγγύησης του κατασκευαστή οι οποίοι αναγράφονται σε κάθε συσκευασία.

Επιστροφές ειδών γίνονται σε 2 περιπτώσεις:

Σε περίπτωση τεχνικού προβλήματος, επικοινωνεί ο ίδιος ο πελάτης με την αντιπροσωπεία (Φυσικά και είμαστε στην διάθεση του οποιοδήποτε ώστε να δώσουμε τα ακριβής στοιχέια κάθε εταιρίας) και ζητάει να γίνει τεχνικός έλεγχος από κάποιο τμήμα Service. Αφού γίνει ο έλεγχος και βγει το πόρισμα, είτε τους δίδεται ένα χαρτί αντικατάστασης το οποίο και μας το φέρνει ή θα συμφωνήσει ο πελάτης με την αντιπροσωπεία να μας το στείλουν απευθείας από τα κεντρίκά

Σε περίπτωση που δεν το θέλει ο πελάτης πια, αν το προιόν αγοράστηκε εντός περιόδου 14 ημέρών, θα χρειαστούμε το προιόν & η συσκευασία του, να είναι σε άριστη κατάσταση και να μην έχει χρησιμοποιηθεί. Επιπλέον θα χρειαστούμε την απόδειξη που παρέλαβε από εμάς 

Σε αυτές τις περιπτώσεις και αν ισχύουν τα παραπάνω, κάνουμε κανονικά την επιστροφή και αποστολή νέου προιόντος.
Παρακαλούμε σημειώστε ότι τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη.